Digitālais un sociālo tīklu mārketings praksē

Dace Runča

Design Technology Teacher

Mācības plānotas attālināti otrdienās un trešdienās no plkst.17:30 līdz 21:30. Mācību ilgums no  jūnija līdz oktobrim, vienu mēnesi jūlijā-augustā paredzot brīvlaiku

 

Izglītības programma sniedz zināšanas par aktuālo mārketinga  situācija tirgū un dažādās tautsaimniecības  nozarēs. To apgūstot, izglītojamie izprot,  ko biznesā  var efektīgi panākt ar digitālā un sociālo mediju mārketinga palīdzību. 


Programmas mērķis

Iemācīt izglītojamiem izveidot komercsabiedrības  stratēģiju un plānu, izmantojot dažādus digitālos rīkus (Microsoft PowerPoint, datu vizualizāciju MS EXCEL utt.), kā arī izveidot vismaz vienu mārketinga kampaņu ar efektīviem tekstiem Microsoft programmās un uzrunājošiem vizuāliem bezmaksas rīkiem.

Panākt izglītojamo izpratnes līmeni, lai pēc kursa beigšanas viņi spētu  realizēt digitālās mārketinga kampaņas bez citu palīdzības.


Galvenās tēmas:

  • Ievads praktiskajā mārketingā, digitālais un sociālo tīklu mārketings
  • Digitālais uzņēmuma/produkta/ pakalpojuma pozicionējums mūsdienu praksē
  • Digitālā mārketinga stratēģija un tās realizēšana uzņēmumu praksē, pielietojot  Microsoft PowerPoint
  • Digitālā satura veidošana mārketingā. Likumdošanas un ētikas normas praksē.

Programmu vada pedagogi: Dace Runča Štelmahere un citi


Programmas apraksts

Programmas ilgums (stundās) – 160.


Pēc apmācību kursa beigām Tu iegūsi

PRASMES:

  • par mārketinga pamatprincipiem, to nozīmi un likumsakarībām elektroniskā vidē. Izpratīsi digitālā un sociālo tīklu mārketinga izmantošanas iespējas  zīmola attīstībai un pārdošanas veicināšanai;
  • apgūsi zināšanas kā praktiski izveidot sava uzņēmuma/pakalpojuma/produkta pozicionējumu, kā veikt konkurentu izpēti, izveidot klientu profile;
  • izveidosi SVID analīzi Microsoft programmās;
  • apgūsi zināšanas kā praktiski izveidot satura un digitālā mārketinga stratēģiju, izvirzīt mērķus, sastādīt plānu mērķu sasniegšanai;
  • izveidosi digitālā mārketinga kampaņu, izpratīsi analītikas iespējas;
  • apgūsi zināšanas par Fizisko personu datu apstrādes likuma un Autortiesību likumu prasībām attiecībā uz elektroniskā mārketinga produktiem;
  • apgūsi kampaņu veidošanas  praktiskās zināšanas, izveidojot tekstus, attēlus un video savam digitālajam un sociālo tīklu mārketingam. 

APLIECĪBU par profesionālās pilnveides izglītību

 

Mācību laiks

Atkarībā no izglītojamo skaita grupas tiks veidotas:

  1. vakaros  no 18:00
  2. brīvdienu grupas no plkst. 9:30.

 

Programmas pilna cena
563,20 Eur

 

Izglītojamā līdzfinansējums
56,32 Eur


Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību: 
Vidējā izglītība. Izglītojamajam nepieciešamas datorlietošanas prasmes, kuras apliecina sekmīgi nokārtojot uzņemšanas testu.


Tehniskās prasības

Personālais dators ar interneta pieslēgumu, austiņas vai skaļrunis, mikrofons, web-kamera (ieteicams).

Programmu tiek finansēta ES fonda projekta Nr. 8.4.1.0/16/I/001 “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros. Mācību maksas 10% apmērā

56,32 EUR

Pieteikties apmācībām

Stundas kopā: 160
Līdzmaksājums: 56,32 EUR

Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība.